Prima pagină » E.ON Energie România a investit 24 de milioane de euro în digitalizarea serviciilor pentru clienţi

E.ON Energie România a investit 24 de milioane de euro în digitalizarea serviciilor pentru clienţi

E.ON Energie România a investit 24 de milioane de euro în digitalizarea serviciilor pentru clienţi

E.ON Energie România a investit 24 de milioane de euro în ultimii cinci ani, dintre care 83% au fost direcţionaţi către dezvoltarea şi îmbunătăţirea platformelor digitale, facilitând interacţiunea clienţilor cu serviciile companiei, potrivit unui comunicat, făcut public luni.

Această strategie a contribuit la creşterea portofoliului de clienţi cu peste 6% între 2020 şi 2025, iar 9 din 10 clienţi declară că sunt mulţumiţi de serviciile furnizate.

Claudia Griech, directorul general al E.ON Energie România, a subliniat importanţa digitalizării în optimizarea experienţei utilizatorilor.

„Digitalizarea ne ajută să îmbunătăţim experienţa clienţilor, să le oferim servicii de calitate şi personalizate, prin intermediul tehnologiei şi al proceselor automatizate, care asigură acurateţea datelor. Anul acesta vom continua să investim pentru a le facilita accesul la informaţiile şi soluţiile energetice de care au nevoie”, arată compania.

În prezent, peste 2,4 milioane de clienţi rezidenţiali, reprezentând 68% din total, au un cont activ pe platforma E.ON Myline, ceea ce reflectă o dublare a numărului de utilizatori digitali comparativ cu 2020. De asemenea, peste 1,94 milioane de clienţi au optat pentru factura electronică, ceea ce reprezintă aproape 50% din total şi o creştere de 1,2 ori faţă de acum cinci ani, se transmite în comunicat.

Această evoluţie este susţinută de beneficiile oferite de serviciile digitale, care permit gestionarea eficientă a contractelor de energie electrică şi gaze naturale, monitorizarea consumului, accesul rapid la facturare şi plată, precum şi posibilitatea de a primi oferte personalizate pentru soluţii de eficienţă energetică.

E.ON estimează că, în următorii ani, interacţiunea utilizatorilor cu platformele digitale se va transforma semnificativ, tehnologia permiţând o experienţă mai personalizată şi o interacţiune mai empatică. Compania îşi propune să continue investiţiile pentru a aduce clienţilor cele mai noi inovaţii tehnologice, adaptate nevoilor pieţei în continuă schimbare.

 

Alte articole importante
Moneda națională s-a depreciat semnificativ față de USD, la cursul oficial
Bănci-Asigurări-IFN
Moneda națională s-a depreciat semnificativ față de USD, la cursul oficial
Banca Naţională a României (BNR) a publicitat cursul valutar pentru marţi, 25 martie 2025, iar cifrele afişate arată că leul a pierdut teren important în raport cu dolarul american. Concret, leul românesc a pierdut mai mult de un ban în raport cu dolarul american, astfel că un USD a ajuns să fie cotat la 4,5966 lei, […]
Dacia cucerește Europa: noul model vine cu multe dotări la un preț foarte atractiv
Companii
Dacia cucerește Europa: noul model vine cu multe dotări la un preț foarte atractiv
A apărut Dacia Logan modelul 2025: Dacia a lansat un nou model care promite să facă furori pe piața auto europeană. Dacia Logan Essential ECO-G 100 MT5 vine cu un preț extrem de atractiv: doar 10.990 de euro. Pentru această sumă, clienții beneficiază de un pachet generos de dotări standard, incluzând motor turbo, aer condiționat și pilot automat. […]
Nou șoc în economia Austriei. Cunoscut producător de ferestre și uși intră în insolvență
Economie mondială
Nou șoc în economia Austriei. Cunoscut producător de ferestre și uși intră în insolvență
Un nou șoc în economia Austriei: un cunoscut producător de ferestre și uși intră în insolvență după mai mult de 100 de ani de activitate. Valul de insolvențe din Austria Superioară continuă să lovească puternic, de data aceasta afectând un nume de tradiție. Luni, compania Sageder Fenster- und Türenwerk GmbH din Natternbach, un business de familie înființat […]
Interdicție de powerbank pentru avioane: regulile privind bagajele se modifică de la 1 aprilie 2025
Economie mondială
Interdicție de powerbank pentru avioane: regulile privind bagajele se modifică de la 1 aprilie 2025
Restricții privind bateriile externe în avioane: Începând cu 1 aprilie 2025, vor intra în vigoare noi reguli privind transportul bateriilor externe (powerbank) la bordul aeronavelor. Măsurile se vor înăspri semnificativ. Măsura vine ca răspuns la incidente recente, inclusiv un incendiu izbucnit la bordul unui avion, cauzat de explozia unei baterii portabile. În contextul unor riscuri […]
Google confirmă upgrade-ul la Gmail. Peste trei miliarde de utilizatori trebuie să decidă conformarea la noile reguli
Companii
Google confirmă upgrade-ul la Gmail. Peste trei miliarde de utilizatori trebuie să decidă conformarea la noile reguli
Există o nouă bătălie care are loc pe computerele și telefoanele dvs. care va modela modul în care utilizați tehnologia în anii următori. Google conduce acuzația, iar Gmail se va schimba probabil mai mult decât orice altă platformă. Asta înseamnă decizii serioase pentru cei trei miliarde de utilizatori, cărora li se recomandă să se gândească înainte de […]
Horváth: Rolul departamentelor de IT va crește în generarea de valoare pentru business, în următorii trei ani
Analize-previziuni
Horváth: Rolul departamentelor de IT va crește în generarea de valoare pentru business, în următorii trei ani
Rolul departamentelor de IT va crește în generarea de valoare pentru business, în următorii trei ani, arată o analiză, publicată marți de compania de consultanță Horváth. În 2027, 57% dintre echipele de IT vor avea mai multe responsabilități în gestionarea proceselor de afaceri, în timp ce rolul lor în furnizarea și administrarea sistemelor informatice va […]