BCR a încheiat un parteneriat cu Softlead, pentru accesul IMM-urilor la tehnologie şi finanţare, pe o platformă cu 1.300 de soluţii software şi 700 de furnizori IT validaţi
Banca Comercială Română (BCR) şi Softlead, marketplace din România specializat în identificarea soluţiilor software pe baza ADN-ului Digital, au încheiat un parteneriat care oferă clienţilor BCR acces la un ecosistem complet de soluţii digitale şi financiare esenţiale pentru performanţa businessului.
Concret, prin această colaborare, clienţii BCR beneficiază de acces la o platformă ce cuprinde peste 1.300 de soluţii software şi 700 de furnizori IT, asigurându-le o selecţie personalizată de soluţii potrivite nevoilor fiecărei industrii, au transmis joi oficialii băncii.
“Digitalizarea nu mai este un avantaj competitiv, ci o condiţie de supravieţuire. Într-o economie în continuă transformare şi cu provocări externe tot mai complexe, afacerile care nu adoptă rapid soluţii digitale riscă să rămână în urmă.”, arată un comnicat BCR, prublicat pe 21 noiembrie.
Parteneriatul dintre BCR şi Softlead include Studii de caz şi ghiduri privind selecţia corectă a soluţiilor software, Statistici şi trenduri relevante pentru diverse industrii, sprijinind deciziile strategice şi Pachete de finanţare flexibile BCR, menite să susţină investiţiile în digitalizare pentru a facilita competitivitatea şi rezilienţa.
“O companie care îşi propune să devină competitivă şi rezilientă, în special în contextul actual, trebuie să fie o companie “sănătoasă” din punctul de vedere al ADN-ului Digital, adică să aibă un obiectiv de business puternic şi o cultură organizaţională permisivă, deschisă către inovare şi excelenţă. Iar pentru că digitalizarea înseamnă acces la un buget clar pentru achiziţii tehnologice, companiile trebuie să aibă acces la informaţii, proiecte de educare şi la soluţii de finanţare adaptate nevoii lor conform etapei în care se află.”, adaugă Alexandra Roată, Co-Founder Softlead
În 2023, Softlead a fost inclus în Raportul Digitalizarea IMM-urilor din România. O evaluare a nivelului de digitalizare al IMM-urilor din România şi recomandări pentru creşterea nivelului de digitalizare a fost întocmit la solicitarea Ministerului Investiţiilor şi Proiectelor Europene din România de către serviciile de consultanţă ale Băncii Europene de Investiţii.