Testele revizuite ale Uniunii Europene pentru producătorii de vehicule electrificate vor însemna cote mai mari ale emisiilor și mai puține modele noi, spun experții.
Producătorii de automobile răspund la noile reguli echipând PHEV-urile cu baterii mai mari, care oferă o autonomie mai mare doar electrică, dar asta înseamnă și prețuri mai mari de producție și de piață.
,,VW Golf eHybrid PHEV are o evaluare a CO2 de doar 6 grame de CO2 pe km și are un acumulator de 19,7 kilowați-oră. Face parte dintr-un val de noi vehicule PHEV cu rază lungă de acțiune care vor compensa parțial noul factor de utilitate al UE”, potrivit Automotive News.
Vehiculele electrice hibride plug-in, aflate deja sub tirul grupurilor de mediu, se confruntă cu o nouă provocare în acest an, cu o măsurare revizuită a emisiilor despre care experții spun că va avea ca rezultat cote de CO2 de două ori mai mari, sau mai mari peste nivelurile acceptate.